JAKUB URBISH - HOKEJ

JAKUB URBISH

Fit-day%20team%20hokej

1. Mé kariérní začátky a první úspěch.

S hokejem jsem začínal asi když mi bylo sedm let, nejdřív mě rodiče dali na fotbal, ale toho jsem nevydržel snad ani jeden trénink. Začínal jsem v Opavě kde jsem byl do 15 let, kdy jsem odešel na jednu sezónu do Německého Bad Nauheim. Byla to skvělá zkušenost, protože jsem už v 15 letech musel naučit starat se sám o sebe. V 16-ti letech jsem vyměnil klub a šel jsem do Olomouce kde jsem prošel od mládeže až po mužský hokej. Jako svůj první úspěch beru to když jsem se dostal do mládežnické reprezentace a později  jsem dostal tu šanci a zachytal jsem si Českou Extraligu ledního hokeje.

 

2. Jakou máte zkušenost se společností Fit-day?

Zkušenosti mám pouze kladné! Jelikož se snažím stravovat co nejzdravěji a nejčistěji tak fit-day produkty byly jasná volba.Nejvice jsem používal čokoládový protein. Když byl Fit-day na samém začátku, tak jsem samozřejmě zkoušel všechny jejich výrobky ale zůstal jsem pouze u proteinu. 

 

3. Jak dlouho se znáte s rodinou Molnárových?

S rodinou Molnárových se znám od dorostu kdy jsem hrál s Martinem a když jsem viděl proměnu Jakuba, tak jsem to chtěl taky. Chtěl jsem začít svojí zdravou část života, a proto jsem se rozhodl, že chci výrobky právě od nich.

 

4. Jaký produkt Fit-day mate nejraději a jak vypadá Váš jídelníček? 

Nejoblíbenější produkt je určitě Čokoládový Protein, který mě drží pohromadě abych se nerozpadl s tím jak trénuji. Mám ho rád díky jeho skvělé chuti. Můj jídelníček není ultra striktní, ale řekl bych že z 95% jím vegansky. Nenazývám se veganem, protože když mám chuť, tak si udělám vajíčko a nebo si připravím maso. Když vařím před tréninkem nebo zápasem, tak se jídlo skládá hlavně ze sacharidů a proteinu - rýže, brambory, sladké brambory, fazole, čočka, cizrna, oříšky a červená řepa která je skvělá před zátěží. 

 

5. Jak se připravujete na zápasy?

Příprava na zápasy není nijak složitá. Snažím se dobře vyspat, najíst a zbytečně se nedostávat pod tlak. Když příjde zápas, tak už do toho musím dát vše. Buď a nebo.Trénuji úterý, středa, čtvrtek, sobota na ledě. Pátek a neděle máme zápasy. V šatně jsem vždy hodinu před tréninkem abych se stihl připravit, rozcvičit, nachystat si výstroj. Před domácími zápasy máme ranní rozcvičku. Rozvička probíhá tak že jdeme na led či běhat. Bohužel když máme výjezdy, tak ranní rozvičky nejsou z časového důvodu. Když mám volné dny tak jsou aktivně regenerační, to znamenán posilovnu, běh a saunu. 

Momentálně máme dvoufázove tréninky na ledě, takže toho je až, až. V sezóně trénujeme pořád stejně, ale už jen jeden led denně. K tomu chodím individuálně alespoň třikrát týdně do posilovny.

 

7. Jakou máte motivací?

Motivace je pořád se zlepšovat. Hlavně tě to musí bavit jinak si motivaci nevytvoříš. Trénink se snažím co nejvíc užít, ačkoliv to někdy nejde.

 

8. Jaké máte cíle?

Můj momentální cíl je se posunout o ligu výš, tudíž DEL2.